"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

ΠΑΪΚΟ 2013

Από την 1η Ιουνίου αρχίζουν οι εγγραφές στις Κατασκηνώσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας, στο Πάικο.

Φέτος θα πραγματοποιηθούν έξι κατασκηνωτικές περίοδοι σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
Α΄ Περίοδος - Αγόρια που τελείωσαν την Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ Δημοτικού:
από 27 Ιουνίου έως 5 Ιουλίου
Β΄ Περίοδος - Κορίτσια Γυμνασίου και Λυκείου: από 5 έως 15 Ιουλίου
Γ΄ Περίοδος - Αγόρια Γυμνασίου και Λυκείου: από 15 έως 25 Ιουλίου
Δ΄ Περίοδος - Κορίτσια που τελείωσαν την Γ΄,Δ΄,Ε΄,ΣΤ΄ Δημοτικού:
από 25 Ιουλίου έως 3 Αυγούστου
Ε΄ Περίοδος - Απόφοιτες Λυκείου & φοιτήτριες: από 3 έως 5 Αυγούστου
ΣΤ΄ Περίοδος - Απόφοιτοι Λυκείου & φοιτητές: από 16 έως 18 Αυγούστου

Οι εγγραφές θα γίνονται από την 1η μέχρι και την 15η Ιουνίου σύμφωνα με την αναλυτική ανακοίνωση της Ιεράς Μητροπόλεως (βλ. φωτο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου