"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Εκδηλώσεις Μνήμης στο δήμο Πέλλας για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού


Ο δήμος Πέλλας, η ΔΗ.Κ.Ε.Π.Α.Π. και τα Ποντιακά Σωματεία δήμου Πέλλας διοργανώνουν εκδηλώσεις Εθνικής Μνήμης για την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού. Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 18 Μαΐου στην πλατεία της Νέας Τραπεζούντας στα Γιαννιτσά όπου βρίσκεται και το αντίστοιχο Μνημείο. Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής: 8:30.- Τέλεση Επιμνημόσυνης Δέησης Ι.N. Κοιμήσεως της Θεοτόκου - 09:30. Επιμνημόσυνη Δέηση Μνημείο Γενοκτονίας Ποντιακού Ελληνισμού. - Κατάθεση Στεφάνων. - Ιστορικό της ημέρας από την κα. Κλειώ Βασιλειάδου, Δικηγόρο. - Χορωδία της Ευξείνου Λέσχης Γιαννιτσών. - Απαγγελία Ποιημάτων. Δεξίωση στην αίθουσα της Ευξείνου Λέσχης Γιαννιτσών.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου