"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Χωρίς σύγχρονο κεντρικό οδικό άξονα θα παραμείνει για αρκετά χρόνια ακόμη ο Νομός Πέλλας


Άδειασμα των φορέων της Πέλλας από το υπουργείο για την ολοκλήρωση του δρόμου Χαλκηδόνας Γιαννιτσώνν 
Αν γυρίσουμε αρκετούς μήνες πίσω και διαβάσουμε τα δελτία τύπου της Περιφερειακής Ενότητας Πέλλας θα διαπιστώσουμε ότι το σύστημα διοίκησης συνεχίζει να παραπλανά το λαό ανακοινώνοντας έργα που ακόμη παραμένουν στα χαρτιά. Η πρόσφατη σύσκεψη στο υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Υποδομών κατέδειξε σε τεράστιο βαθμό την εξαπάτηση των κατοίκων της Πέλλας, από τους επιτήδειους της κεντρικής διοίκησης που μετάφεραν τα χρήματα που προορίζονταν για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Χαλκηδόνας Γιαννιτσών σε αντίστοιχο έργο στη Θεσσαλονίκη. Οι όποιες αντιδράσεις των πολιτικών εκπροσώπων του νομού δεν μπόρεσαν να αλλάξουν την σκανδαλώδη αυτή απόφαση υφαρπαγής των χρημάτων, που αφήνει στη μιζέρια το λαό της Πέλλας .... και στο έλεος ενός επικίνδυνου δρόμου στον οποίο έχουν αποθέσει βαρύ το φόρο αίματος. Τη στιγμή που σε άλλες περιφέρειες και άλλους νομούς έργα μεγαλύτερου προϋπολογισμού ολοκληρώνονται σε λογικό χρονικό διάστημα στην Πέλλας χρειάζονται δεκαετίες για να φτιαχτεί ένας δρόμος που όταν και αν ποτέ τελειώσει θα θεωρείται ξεπερασμένος.
πηγή: http://loudias.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου