"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Εκδήλωση Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών με θέμα ««Αρτηριακή Υπέρταση: Ένας σιωπηρός δολοφόνος.»


Η δέκατη τρίτη εκδήλωση της 17ης περιόδου 2012 – 2013 του Ανοιχτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γιαννιτσών, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Μαΐου 2013 και ώρα 8:00 μ.μ. στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου δήμου Πέλλας στα Γιαννιτσά. Ο θέμα που θα αναπτύξει ο Καθηγητής Παθολογίας του Α.Π.Θ. και διευθυντής της Β’ Προπαιδευτικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης κ. Καραγιάννης Απόστολος έχει τίτλο «Αρτηριακή Υπέρταση: Ένας σιωπηρός δολοφόνος.» Η εκδήλωση που διοργανώνεται από την Ιστορική και Λαογραφική Εταιρία Γιαννιτσών «Ο Φίλλιπος» σε συνεργασία με τη ΔΗΚΕΠΑ Πέλλας είναι ανοιχτή στο κοινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου