"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Αλλάζω Εγώ… Αλλάζει ο Τόπος Μου


Διαβάστε το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Δήμου Πέλλας που θα λάβουν χώρα στα Γιαννιτσά, την Παραλίμνη, στα Άθυρα, στο Μελίσσι, στον Π.Μυλότοπο, στον Άγιο Λουκά, στην Αραβησσό, στην Κρύα Βρύση και στα Εσώβαλτα:



 ΔΡΑΣΗ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΦΟΡΕΑΣ
ΗΜ/ΝΙΑ
Μεσογειακή Διατροφή – Τρώμε Ελληνικά
…ντομάτα, τυρί φέτα, ελιές, φρούτα εποχής στο ..τάπερ της μαμάς και..καλή μας όρεξη!!
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ
- 6ο δημοτικό σχολείο Γιαννιτσών /αύλειος χώρος του σχολείου
  Επίσης τα παιδιά του 6ου δημοτικού σχολείου, την Τετάρτη 12 Ιουνίου, θα φροντίσουν ( σκάλισμα- πότισμα), τα δέντρα που φυτέψανε στο νότιο τμήμα του Πλατανότοπου, τον περασμένο Ιανουάριο.
    Παρασκευή 7 Ιουνίου ώρες 10 -12πμ
Ανακύκλωση ηλεκτρικών - ηλεκτρονικών συσκευών  κινητών τηλεφώνων και οικιακών συσκευών
ΠΑΡΑΛΙΜΝΗ
Δημοτικό σχολείο Παραλίμνης
Δευτέρα 2 έως Παρασκευή 7 Ιουνίου
ποδηλατο –ζώ
ο γύρος του χωριού με ποδήλατο –ώρα 8.39πμ
……
Περιβάλλον –Ζω
εκδηλώσεις με δρώμενα για το περιβάλλον & γκράφιτι- ώρα 9.39
ΑΘΥΡΑ
 Δημοτικό σχολείο Αθύρων – κάλεσμα για συμμετοχή όλων
Παρασκευή 7 Ιουνίου ώρες 8.30 πμ-1.30μμ
Βάψιμο όλων των παιδικών χαρών ( 4) της κοινότητας.
ΜΕΛΙΣΣΙ
το Δημοτικό σχολείο Μελισσίου συμμετέχει στην δράση που πραγματοποιεί ο πολιτιστικός σύλλογος Μελισσίου ΄΄ Γκόνος Γιώτας ΄΄.
Ποδηλατοβόλτα και καθαρισμός περιμετρικά του Δημοτικού σταδίου Π.Μυλοτόπου
Π.ΜΥΛΟΤΟ-ΠΟΣ
Δημοτικό σχολείο Π.Μυλοτόπου
Τρίτη 4 Ιουνίου ώρα 9πμ
«Χρωματίζω με λουλούδια το χωριό μου».
ΆΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ
-Δημοτικό σχολείο Αγ.Λουκά
 Η δράση θα πραγματοποιηθεί στο κεντρικό πάρκο του Αγίου Λουκά, καθώς επίσης και στον κεντρικό δρόμο του χωριού στις ειδικά διαμορφωμένες μεγάλες γλάστρες (ζαρτινιέρες) που υπάρχουν στα πεζοδρόμια.
Υπάρχει υπεύθυνος για το πότισμά τους και τους καλοκαιρινούς μήνες, έτσι ώστε να διατηρηθεί το «χρώμα» της δράσης  που θα δοθεί αρχικά.
Παρασκευή 7 Ιουνίου ώρες  8.30 π.μ. έως τις 11.30πμ
Ομορφαίνω
το σχολείο μου
( καθαρισμός-συντήρηση- βάψιμο)
–καθαρίζω τις πλατείες και τις πηγές του χωριού μου
ΑΡΑΒΗΣΣΟΣ 
Δημοτικό σχολείο Αραβησσού
Πέμπτη 6 Ιουνίου ώρα 8.30πμ
Φύτευση λουλουδιών στο πάρκο Αγ. Κυριακής
ΚΡΥΑ ΒΡΥΣΗ
-1ο Δημοτικό σχολείο Κρύας Βρύσης. / το 1ο δημοτικό σχολείο συμμετέχει στην δράση μαζί με το 2ο και 3ο Δημοτικό σχολείο Κρύας Βρύσης
Δευτέρα 3 Ιουνίου, ώρα 9 π.μ.
Συντηρώ και βάφω την σκουριασμένη περίφραξη του σχολείου μου
ΕΣΩΒΑΛΤΑ
- Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Εσωβάλτων σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου