"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Περίεργη σιωπή από τον Εμπορικό Σύλλογο Γιαννιτσών για το φιάσκο με το «Jumbo».



Τις τεράστιες ευθύνες και την αναιτιολόγητη ολιγωρία και ουσιαστική απραξία της διοίκησης του συλλόγου τους για το θέμα του πολυκαταστήματος, επισημαίνουν σε όλες τις συζητήσεις τους οι έμποροι της πόλης και ζητούν ανοικτά να τοποθετηθεί δημόσια το προεδρείο τους και να αποκαλυφθούν όλες οι πτυχές του θέματος.
   Οι καταστηματάρχες που βλέπουν ορατό τον κίνδυνο κλεισίματος των επιχειρήσεων τους, ζητούν να μάθουν...

... γιατί ο σύλλογος την τελευταία περίοδο δεν έπραξε το παραμικρό , αφού παρά τις δημόσιες δεσμεύσεις του δεν ακολούθησε καμία απολύτως νομική ή άλλης φύσεως πρωτοβουλία.
    Η περίεργη σιωπή της διοίκησης έχει εξοργίσει ακόμη περισσότερο τους ήδη απογοητευμένους εμπόρους η υπομονή των οποίων, έχει προ πολλού εξαντληθεί. Ερωτηματικά προκαλεί από την άλλη και η προκλητική στάση σιωπής που τηρεί και ο τοπικός τύπος,ιδιαίτερα συγκεκριμένες εβδομαδιαίες εφημερίδες που διατυμπάνιζαν πως υπηρετούν  και προάγουν τα θέματα της τοπικής αγοράς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου