"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ

Απεβίωσε ο 50χρονος που τραυματίσθηκε στα Γιαννιτσά



Δεν τα κατάφερε τελικά ο άτυχος 50χρονος  εργάτης που την 24/8 μεσημβρινές ώρες  κατά τη διάρκεια επισκευής μηχανήματος στη βιοτεχνία ιδιοκτησίας 74χρονου στα Γιαννιτσά-Πέλλας, έπεσε από ύψος  τριών περίπου μέτρων, με αποτέλεσμα...
 
...να τραυματισθεί στο κεφάλι και να  μεταφερθεί σε Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Δεν άντεξε όμως και άφησε την τελευταία του πνοή προχθές νυκτερινές ώρες στο Νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.

karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου