"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

ΚΑΛΗ ΕΙΔΗΣΗ

Στις 29/8 ξεκινά η λειτουργία του Κέντρου Νεοσυλλέκτων Πυροβολικού στα Γιαννιτσά


Από το πολιτικό γραφείο της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Θ. Τζάκρη ανακοινώνεται ότι στις 29 Αυγούστου ξεκινά η λειτουργία του Κέντρου Νεοσυλλέκτων στην 162η Μοίρα Πυροβολικού στα Γιαννιτσά, στο οποίο θα καταταγούν για εκπαίδευση 300 νεοσύλλεκτοι στρατιώτες, όπως ακριβώς είχε εξαγγελθεί από τον ίδιο τον πρώην Υπουργό Άμυνας και νυν Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και Υπουργό Οικονομικών κ. Ευαγ. Βενιζέλο σε επίσκεψη που πραγματοποίησε... 

...στα Γιαννιτσά τον περασμένο Φεβρουάριο. Όπως μάλιστα ενημέρωσε την κ. Τζάκρη ο Αρχηγός του ΓΕΣ κ. Φράγκος Φραγκούλης στο νέο αυτό Κέντρο Νεοσυλλέκτων θα κατατάσσεται αντίστοιχος αριθμός νεοσυλλέκτων στρατιωτών 8 φορές τον χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου