"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

¨ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ¨

ΟΠΙΚΑ: Δρόμος θυσίας Γιαννιτσών 2011:Δηλώσεις συμμετοχής


thusia_nΕπισκέπτομαι την ιστορία:Το ιστορικό γεγονός της Θυσίας των 120 Γιαννιτσωτών στην Γερμανική Κατοχή, τιμάται κάθε χρόνο από τους εκατοντάδες δρομείς που συμμετέχουν στις διαδρομές του ΔΡΟΜΟΣ ΘΥΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ.Ο Δήμος Πέλλας, η Ιστορική Λαογραφική Εταιρεία ΦΙΛΙΠΠΟΣ και η Ο.Μ.Γ συμπληρώνουν τις πολιτιστικές εκδηλώσεις του ΔΡΟΜΟΣ ΘΥΣΙΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 2011 με την σύνταξη και υλοποίηση του προγράμματος ¨ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ¨. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσκεψη συγκεκριμένων ιστορικών χώρων των Γιαννιτσών και της Αρχαίας Πέλλας με μέριμνα του Δήμου Πέλλας, της Ι.Λ.Ε.Φ και της Ο.Μ.Γ. Ο Δήμος Πέλλας θα διαθέσει τα απαραίτητα λεωφορεία για τις ανάγκες περιήγησης.
Καλούμε τους ενδιαφερόμενους δρομείς, συνοδούς, επισκέπτες της πόλης των Γιαννιτσών και τους Δημότες που επιθυμούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ¨ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ¨ να το δηλώσουν στο Γραφείο Αθλητισμού του Δήμου Πέλλας τηλ. 2382 350 809 κα Συλλέκτη Δώρα μέχρι την Πέμπτη 8/09/2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου