"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Τα Γιαννιτσά και τα Οθωμανικά της μνημεία της πόλης μας

Αναδημοσίευση παλίότερου δημοσιευμένου αρθρου στην τοπική εφημερίδα"Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ"

gaziΤα τελευταία χρόνια ακούγονται πολλές γνώμες και γίνονται πολλές αναφορές και διαλέξεις από διάφορους συμπολίτες μας σχετικά με τα Οθωμανικά Μνημεία της πόλης μας. Εγώ σαν Έλληνας πολίτης διαβάζω και ακούω διάφορες γνώμες με την αξιοποίηση των μνημείων αυτών και την αξιοποίηση τους. Όταν τους ρωτάω ποιος είναι ο λόγος που τόσο πολύ θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει η ανάδειξή τους μου απαντούν ότι με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσει η πόλη μας τουρισμό από τους «Τούρκους» και αυτοί οι ίδιοι, επίσης, αξιοποιούν τα δικά μας Βυζαντινά μνημεία αντίστοιχα.
Εγώ γνωρίζω, κάνοντας μία ιστορική αναδρομή, ότι ο Γαζή Εβρενός ήρθε σαν κατακτητής σε μια πόλη που προϋπήρχε πολύ πριν από αυτόν από την προϊστορία ως την μετέπειτα Βυζαντινή περίοδο και το μόνο που έκανε ήταν να σφάξει τους κατοίκους της γύρω περιοχής, να τους εξισλαμίσει και να τους εξευτελίσει. αυτά μπορεί να τα επιβεβαιώσουν και οι ιστορικοί και οι αρχαιολόγοι, Έλληνες βέβαια.
όσο για τα μνημεία τα Οθωμανικά γνωρίζω ότι δεχόμαστε χρήματα από την Ε.Ε.. για την αναστήλωση τους σαν Βυζαντινά, το ίδιο και οι Τούρκοι δέχονται για την αναστήλωση των μνημείων τους και όχι επειδή τους το επιβάλουμε εμείς.
όσο για τους Τούρκους τουρίστες που θέλουμε να φέρουμε αναρωτιέμαι πόσο τι θα λέγανε οι πρόγονοι μας που σφάχτηκαν και εκδιώχθησαν από αυτούς (2 ευρώ έχει η αξία μας )όσο ο καφές που θα πιούν αν πιουν.
Το χειρότερο είναι ότι τα παιδιά μας νιώθουν τον Γαζή Εβρενός δικό τους άνθρωπο και αποκτούν συνείδηση ιστορικά με αυτόν.
Μήπως θα έπρεπε να γνωρίζουν την ιστορία του και από την άλλη πλευρά;
Παρεπιπτόντως σας αναφέρω επίσης ότι η Τουρκία αυτήν την στιγμή είναι στους G20 και έχουν έναν Ισλαμιστή Πρωθυπουργό που θέλει να μπει στην Ε.Ε. δηλαδή σε ένα club χριστιανικών κρατών.
Γιατί άραγε να επιμένει τόσο πολύ Ισλαμιστής Πρωθυπουργός να μπει στην Ε.Ε.; Μήπως όπως ο πρόγονός του ο Μωάμεθ ο Βʼ είδε στον ύπνο του τον Αλλάχ να του δείχνει την Κων/πολη και να του λέει είναι δικιά σου, Τον είδε και αυτός στον ύπνο του και του είπε αυτό το club κρατών είναι δικό σου γιατί έχει εκφυλιστεί;
I.K.
Γιαννιτσά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου