"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Μυρουδιά... θανάτου (!)




Η έντονη δυσάρεστη μυρωδιά που... έβγαινε από μονοκατοικία σε οδό των Γιαννιτσών, προκάλεσε την επέμβαση των Αστυνομικών- ύστερα από καταγγελίες των περιοίκων- οι οποίοι (Αστυνομικοί) βρέθηκαν μπροστά σε ένα δυσάρεστο και μακάβριο θέαμα. Σε δωμάτιο του σπιτιού βρήκαν...

...νεκρό και σε προχωρημένη σήψη  τον  28χρονο ένοικο, ο οποίος έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα  και στο παρελθόν είχε νοσηλευθεί σε ψυχιατρική κλινική. Η νεκροτομή που θα γίνει στο πτώμα του  άτυχου  νεαρού  θα... δείξει τα αίτια του θανάτου.

karatzova.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου