"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΓΙΑΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ ΤΟ BLOG...

Μετά από αρκετό καιρό και αφού  με προβλημάτισε έντονα η συμπεριφορά αλλά και οι αντιδράσεις των συμπολιτών μου σε όλα αυτά που γίνονται ή παραλείπονται να γίνουν στην πόλη μας,τα Γιαννιτσά,αποφάσισα να ξεκινήσω "τον αγώνα τον καλό"μαζί με την δική σας βοήθεια και συμπαράσταση.
Κύριος μου στόχος είναι η ανάδειξη και η πρόοδος των Γιαννιτσών μέσα από την γνωστοποίηση των προβλημάτων  που βασανίζουν εμάς τους Γιαννιτσιώτες και δυσκολεύουν την πόλη να πάει εμπρός.
Σας ευχαριστώ όλους από την αρχή αυτής της προσπάθειας και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα να βοηθήσουμε την πόλη μας και γι αυτό το  BLOG  "ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ" είναι όλων μας

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου