"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΜΑΣ ΨΕΚΑΣΑΝ "ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΚΟΝΟΥ ΓΙΩΤΑ"...

Μεταμεσονύκτιος ψεκασμός στο κέντρο των Γιαννιτσών

Τις πρώτες ώρες μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης συνεργείο του δήμου Πέλλας ράντιζε τα δέντρα και τα φυτά στην πλατεία Γκόνου Γιώτα και τα πεζοδρόμια της οδού Βενιζέλου. Απ’ ότι γνωρίζουμε αυτό γίνεται με σκοπό να αντιμετωπιστούν ασθένειες που προσβάλλουν τα παραπάνω δέντρα. Βέβαια δεν είναι λίγοι αυτοί που διερωτήθηκαν βλέποντας αυτό το σκηνικό αν και κατά πόσο επικίνδυνο για τους ανθρώπους είναι το φάρμακο που χρησιμοποιείται και αν θα πρέπει να λαμβάνονται προληπτικά προστατευτικά μέτρα. Μάλιστα όπως επισημαίνει ένας αναγνώστης που ασχολείται με τη χρήση φυτοφαρμάκων δεν υπάρχει σκεύασμα με υπολυματικότητα μικρότερη των τριών ημερών, γεγονός που σημαίνει....
ότι ο κόσμος που βρίσκεται στο χώρο αυτό είναι εκτεθειμένος στη δράση του φαρμάκου. Επειδή λοιπόν ο κόσμος ανησυχεί μήπως θα ήταν απαραίτητη μια ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα ώστε να γνωρίζουν όλοι τι ακριβώς συμβαίνει και αν θα πρέπει να ανησυχούμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου