"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Ας προσέξουμε!!!

Μια τρύπα(όχι στο νερό) επικίνδυνη για πολλούς

Η πόλη μας έχει αφεθεί στη φθορά του χρόνου και της αδιαφορίας όχι μόνο των υπευθύνων αλλά και  «ημών» των πολιτών.
Καλά  αυτοί που πρέπει να διαγνώσουν και να επισκευάσουν τις ζημίες δεν το κάνουν και τεμπελιάζοντας κρύβονται πίσω από το δάχτυλό τους,εμείς οι υπόλοιποι τί κάνουμε;
Αν  διαφωνείτε με την  γνώμη μου κοιτάξτε τις παρακάτω φωτογραφίες και μετά είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσετε πλήρως μαζί μου:
Τώρα πρέπει να καταλάβατε ότι η τρύπα επί της οδόυ:Στρατηγού Νικολάου Πλαστήρα,στο ύψος  που υπήρχε το ουζερί "Προξενείο"(δίπλα στο cafe Bell Air)υπάρχει και είναι πολύ επικίνδυνη για  ανθρώπους και οχήματα.
Έχει μεγαλύτερες διαστάσεις υπόγεια,είναι αρκετές ημέρες δίχως προειδοποιητική -έστω- σήμανση και είναι θέμα χρόνου αν δεν επέμβουν οι αρμόδιοι,να γίνει κάποιο ατύχημα.
Το σημείο είναι πολυσύχναστο και  δίπλα σε υποτυπώδες πεζοδρόμιο,ανάμεσα σε σταθμευμένα οχήματα και εμπρός στα μάτια πολλών αδιάφορων περαστικών...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου