"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Εκδηλώσεις μνήμης προς τιμή των Εθνομαρτύρων Καπετάν Άγρα και Αντώνη Μίγκα


Στο χώρο που μαρτύρησαν ο Καπετάν Άγρας και ο Αντώνης Μίγκας και στην Τοπική Κοινότητα Καρυδιάς, όπου βρίσκεται και ο επισκέψιμος χώρος για τον Μακεδονικό Αγώνα, πραγματοποιήθηκαν οι καθιερωμένες εκδηλώσεις μνήμης προς τιμή των Εθνομαρτύρων, την Κυριακή 7 Ιουνίου. Την επιμνημόσυνη δέηση τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ.κ. Ιωήλ, παρουσία τοπικών Αρχών, εκπροσώπων Συλλόγων και φορέων κ.α. Την προηγούμενη ημέρα τιμήθηκε η μνήμη τους στη Θεσσαλονίκη, σε μία εκδήλωση στην οποία παραβρέθηκε αντιπροσωπεία του δήμου Έδεσσας με επικεφαλής τον δήμαρχo... Οι εκδηλώσεις μνήμης για τον Καπετάν Άγρα και τον Αντώνη Μίγκα έχουν γίνει ένας θεσμός που ξεπερνάει τα γεωγραφικά όρια του δήμου Έδεσσας και δείχνει ότι οι Έλληνες ξέρουμε να τιμούμε τους προγόνους μας που θυσιάστηκαν για την απελευθέρωση της Μακεδονίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου