"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Τελετή εγκαινίων εμποροπανήγυρης σήμερα στα Γιαννιτσά μας

prosklisiΟ Δήμος Πέλλας σας προσκαλεί στην τελετή εγκαινίων της Εμποροπανήγυρης Γιαννιτσών ,η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου2011 στις 20:00 
Ώρα 20:00 Εγκαίνια Εμποροπανήγυρης
Ώρα 21:00 Παραδοσιακοί χοροί από χορευτικά συγκροτήματα του Δήμου Πέλλας στο Ανοιχτό Θέατρο Γιαννιτσών.
Η εμποροπανήγυρη γίνεται στο χώρο της λαϊκής αγοράς και η διάρκεια της είναι  από τις 6/9 εως τις 13/9/2011
Γρηγόριος Σωτ. Στάμκος
Δήμαρχος Πέλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου