"Το μεν ισχυρόν γενέσθαι, της φύσεως έργον. Το δε λέγειν δύνασθαι τα συμφέροντα τη πατρίδι, ψυχής ίδιον και φρονήσεως" "ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ! ΝΑ ΛΕΣ: ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΟΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΡΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ! ΑΝ ΔΕΝ ΣΩΘΕΙ ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ!" Νίκος Καζαντζάκης

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Νεαρή κοπέλα 21 ετών αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της...

Αυτοκτόνησε κοπέλα 21 ετών μέσα στο Νοσοκομείο Γιαννιτσών

Χθες μετά τα μεσάνυχτα περίπου στις 3:00 τα χαράματα μια νεαρή κοπέλα 21 ετών αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή της πέφτοντας στο φωταγωγό (αίθριο) του Νοσοκομείου από τον τέταρτο όροφο. Η νεαρή κοπέλα βρισκόταν σε βάρδια μιας και έκανε την πρακτική της εξάσκηση ως νοσηλεύτρια. Πάντως όταν έγινε αντιληπτό το γεγονός της πτώσης της ήταν ήδη αργά για τη ζωής της αφού ο θάνατος της ήταν σχεδόν άμεσος. Πριν προχωρήσει στην απονενοημένη πράξη της, άφησε σημείωμα προς τη μητέρα της, γεγονός που ενισχύει την περίπτωση της αυτοκτονίας ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι η ίδια αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα. Ωστόσο το πτώμα της άτυχης κοπέλας οδηγήθηκε για ιατροδικαστικό έλεγχο. Έρευνα σχετικά με τις συνθήκες και τα αίτια του θανάτου της άτυχης κοπέλας διενεργεί το τμήμα Ασφαλείας Γιαννιτσών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου